Creating value for all : strategies for doing business with the poor
Müşterek Yazar: | United Nations Development Programme. Growing Inclusive Markets |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | İngilizce |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
New York :
United Nations Development Programme, Growing Inclusive Markets,
c2008
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Understanding poverty / edited by Abhijit Vinayak Banerjee, Roland Benabou, Dilip Mookherjee.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2006) -
Türkiye'de yoksulluğun azaltılmasında mikrokredi ve mikrofinansman sektörünün geliştirilmesi / Aziz Akgül.
Yazar:: Akgül, Aziz
Baskı/Yayın Bilgisi: (2002) -
Evaluation Of Shelter Programs For Thhe Urban Poor: : Principal Findings / D. H. Keare, Scott Parris.
Yazar:: Keare, D. H.
Baskı/Yayın Bilgisi: (1982) -
Spatial differences in poverty: the case of Peru
Yazar:: Thomas, Vinod
Baskı/Yayın Bilgisi: (1990) -
Plutocrats: the rise of the new global super-rich and the fall of everyone else / Chrystia Freeland
Yazar:: Freeland, Chrystia, 1968-
Baskı/Yayın Bilgisi: (2012)