Return on customer: creating maximum value from your scarcest resource /
Yazar: | Peppers, Don |
---|---|
Diğer Yazarlar: | Rogers, Martha, 1952 - |
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | İngilizce |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
New York:
Doubleday / Currency,
2005
|
Edisyon: | 1 st ed. |
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Harvard Business Review: müşteri sadakatini artırmak / Çeviri: Melis İnan.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2012) -
The power of appreciative inquairy: a practical guide to positive change. Diana Whitney, Amanda Trosten-Bloom. 1 st. ed.
Yazar:: Whitney, Diana
Baskı/Yayın Bilgisi: (2003) -
Harvard business review: pazarlamayı yeniden keşfetmek. Çev. : İlker Gülfidan.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2013) -
The reinventor's fieldbook: tools for transforming your government. David Osborne, Peter Plastrik. 1st ed.
Yazar:: Osborne, David
Baskı/Yayın Bilgisi: (2000) -
Designing the customer-centric organization: a guide to strategy, structure, and process / Jay R. Galbraith. 1st ed.
Yazar:: Galbraith, Jay R.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2005)