Harvard Business Review: müşteri sadakatini artırmak /
Diğer Yazarlar: | İnan, Melis, Türkiye Metal Sanayicileri Sendikası (MESS) |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
İstanbul:
MESS,
2012.
|
Seri Bilgileri: | MESS yayın no: 642
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Return on customer: creating maximum value from your scarcest resource / Don Peppers and Martha Rogers
Yazar:: Peppers, Don
Baskı/Yayın Bilgisi: (2005) -
Müşteri ilişkilerinde hareket noktası: müşteri memnuniyeti ve ölçümü.
Yazar:: Acuner, Şebnem Akın
Baskı/Yayın Bilgisi: (2004) -
The power of appreciative inquairy: a practical guide to positive change. Diana Whitney, Amanda Trosten-Bloom. 1 st. ed.
Yazar:: Whitney, Diana
Baskı/Yayın Bilgisi: (2003) -
Harvard business review: pazarlamayı yeniden keşfetmek. Çev. : İlker Gülfidan.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2013) -
The reinventor's fieldbook: tools for transforming your government. David Osborne, Peter Plastrik. 1st ed.
Yazar:: Osborne, David
Baskı/Yayın Bilgisi: (2000)