İçeriği atla
Logo
  • Hoşgeldiniz,
  • Çıkış
  • Giriş
  • Dil
    • English
    • Türkçe
Gelişmiş
  • Disadvantaged students who suc...
  • Alıntıla
  • E-posta Gönder
  • Yazdır
  • Kaydı İhraç Et
    • İhraç Et RefWorks
    • İhraç Et EndNoteWeb
    • İhraç Et EndNote
    • İhraç Et MARC
  • Kalıcı bağlantı
Disadvantaged students who succeed in school.
QR Kod

Disadvantaged students who succeed in school.

Detaylı Bibliyografya
Kurumsal yazarlar: Organisation for Economic Co-operation and Development. Secretary-General (OECD), OECD Directorate for Education, Programme for International Student Assessment (PISA)
Diğer Yazarlar: Schleicher, Andreas
Materyal Türü: Kitap
Baskı/Yayın Bilgisi: Paris: OECD, 2011.
Konular:
Student with social disabilities > OECD countries
Sosyal engelli öğrenciler > OECD ülkeleri
Academic achievement > Social aspects > OECD countries
Akademik başarı > Sosyal yönü > OECD ülkeleri
Educational equalization > OECD countries
Eğitim eşitliği > OECD ülkeleri
Underachievers > Education > OECD countries
Beklenenden az başarı gösterenler > Eğitim > OECD ülkeleri
Poor children > Education > OECD countries
Yoksul çocuklar > Eğitim > OECD ülkeleri
Online Erişim:E-ERİŞİM
  • Erişim Bilgileri
  • Diğer Bilgiler
  • Benzer Materyaller
  • MARC Görünümü

Internet

E-ERİŞİM

T.C. Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı

Detaylı Erişim Bilgileri T.C. Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı
Yer Numarası: 371.909177 DIS K
Kopya Bilgisi On Shelf

Benzer Materyaller

  • Where immigrant students succeed: a comparative review of performance and engagement in PISA 2003 / [by Petra Stanat and Gayle Christensen.]
    Yazar:: Stanat, Petra
    Baskı/Yayın Bilgisi: (2006)
  • Public expectations of the final stage of compulsory education = Le dernier cycle de l'enseignement obligatoire: quelle attente?
    Baskı/Yayın Bilgisi: (1995)
  • Improving health and social cohesion through education / [Centre for Educational Research and Innovation].
    Baskı/Yayın Bilgisi: (2010)
  • No more failures: ten steps to equity in education / by Simon Field, Malgorzata Kuczera, Beatriz Pont.
    Yazar:: Field, Simon
    Baskı/Yayın Bilgisi: (2007)
  • Understanding the social outcomes of learning.
    Baskı/Yayın Bilgisi: (2007)

Arama Seçenekleri

  • Arama Geçmişi
  • Gelişmiş Arama

Diğer Aramalar

  • Tüm Kataloğu Listele
  • Alfabetik Listele
  • Kanalları Keşfedin
  • Rezerve Edilmiş Kurslar
  • Yeni Gelen Materyaller

Yardım

  • Arama Yardımı
  • Kütüphaneciye Sor
  • SSS