Türkiye ve dünyadan ulus markalama: tecrübe paylaşımları
Kurumsal yazarlar: | Türkiye Ulus Markalama Forumu (2022: İstanbul / Türkiye), T.C. Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı |
---|---|
Materyal Türü: | Konferans Sunumu |
Dil: | Türkçe |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Ankara:
T.C. Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı,
2024
|
Edisyon: | 1. baskı |
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Ölümsüz satış rekortmeni: uzun ömürlü işlere imza atma sanatı / Ryan Holiday; editör: Zeynep Hale Akman; çeviri: Taner Gezer
Yazar:: Holiday, Ryan
Baskı/Yayın Bilgisi: (2020) -
Harvard business review: pazarlamayı yeniden keşfetmek. Çev. : İlker Gülfidan.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2013) -
Marka şehir Konya: Konya için marka yönetimi önerisi / Kamil Ahat
Yazar:: Ahat, Kamil
Baskı/Yayın Bilgisi: (2012) -
Marka değeri ve finansal performans / Araştırmacı : Aydın Gökhan ; Danışman : Burç Ülengin
Baskı/Yayın Bilgisi: (2009) -
Sağlık turizmi ve anadolu nimetleri: markalaşma yolunda Türkiye için stratejik bir iş modeli önerisi / Hasan Hüseyin Yıldırım
Yazar:: Yıldırım, Hasan Hüseyin
Baskı/Yayın Bilgisi: (2018)