Perakendecilik Ve Departmanlı Mağaza Müşterilerinin Sosyo-Ekonomik Özellikleri /

Bibliographic Details
Main Author: Aydın, Kenan
Corporate Author: İ.Ü
Format: Book
Published: İstanbul: İstanbul Üniversitesi, 1992.
Edition:1. Edisyon
Subjects:

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 72350
003 KOHA_MIRAKIL
008 980331 tur
040 |a TR-AnSBB  |b tur  |c TR-AnSBB 
082 |a 381.1  |d AYD 
100 |a Aydın, Kenan 
245 |a Perakendecilik Ve Departmanlı Mağaza Müşterilerinin Sosyo-Ekonomik Özellikleri /   |c Kenan Aydın. 
250 |a 1. Edisyon 
260 |a İstanbul:   |b İstanbul Üniversitesi,   |c 1992. 
300 |a 156 Sayfa 
504 |a Bibl.: S.153-156 
650 |a Perakende Ticaret 
650 |a Pazarlama  |x Maliyetler 
650 |a Tüketim 
710 |a İ.Ü. 
942 |2 ddc  |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 381_100000000000000_AYD_K_1  |7 0  |9 115047  |a SBB  |b SBB  |c Kütüphane  |d 1998-01-01  |e ISLEMDE  |o 381.1 AYD K.1  |p 0008878  |r 2011-04-22 00:00:00  |w 1998-01-01  |y BK 
999 |c 72350  |d 72350