Küçük Sanayiinin Yeri, Önemi Ve Pazarlama Uygulamaları /
Yazar: | Baykal, Olcay |
---|---|
Müşterek Yazar: | M.P.M |
Diğer Yazarlar: | Pazarcık, Orhan, Gülmez, İlyas |
Materyal Türü: | Kitap |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Ankara:
Milli Prodüktivite Merkezi,
1985.
|
Edisyon: | 1. Edisyon |
Seri Bilgileri: | Mpm.328
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Orta Ve Küçük İşletmelerde İhracata Yönelik Pazarlama Sorunları Ve Çözüm Önerileri / Mete Oktav.
Baskı/Yayın Bilgisi: (1990) -
Ülkemizde Küçük Sanayiin Kalkınmadaki Önemi Ve Yaşama Sebepleri / Alaettin Güneysu.
Yazar:: Güneysu, Alaettin
Baskı/Yayın Bilgisi: (1985) -
Türkiye'De Küçük Ve Orta Ölçekli İşletmelerin Yönetim Sorunları Ve Çözümleri / Haz. Doğan Kargül.
Baskı/Yayın Bilgisi: (1997) -
Küçük İşletmeler Ve İşletme Çevresi Sorunlarının Belirlenmesi, Gümrük Birliği Ve İspanya Örneğinin Türkiyeaçısından İrdelenmesi / A.Tansu Say.
Yazar:: Say, A.Tansu
Baskı/Yayın Bilgisi: (1996) -
Japonya'da Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelere Yönelik Ekonomik ve Sosyal Politika ve Tedbirlerin Türkiye Bakımından Değerlendirilmesi / Fatih Ürer.
Yazar:: Ürer, Fatih
Baskı/Yayın Bilgisi: (1987)