Fibres And Textiles: :Dimensions Of Corporate Marketing Structures.

Bibliographic Details
Corporate Author: UN
Format: Book
Published: Geneva: UN, 1981.
Edition:1. Edisyon
Subjects:

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 68594
003 KOHA_MIRAKIL
008 980331 eng
040 |a TR-AnSBB  |b tur  |c TR-AnSBB 
082 |a 338.47677473  |d UNCTAD 
245 |a Fibres And Textiles:   |b :Dimensions Of Corporate Marketing Structures. 
250 |a 1. Edisyon 
260 |a Geneva:   |b UN,   |c 1981. 
300 |a 249 Sayfa 
504 |a Bibl. Bölüm Sonlarında 
650 |a Tekstil Sanayii 
650 |a Tekstil İplikleri, Sentetik 
710 |a UN 
942 |2 ddc  |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 338_476774730000000_UNCTAD_K_1  |7 0  |9 109468  |a SBB  |b SBB  |c Kütüphane  |d 1998-01-01  |e ISLEMDE  |o 338.47677473 UNCTAD K.1  |p 0005421  |r 2021-05-05 00:00:00  |w 1998-01-01  |y BK 
999 |c 68594  |d 68594