MARC

LEADER 00000nam a2200000 4500
001 65983
003 KOHA_MIRAKIL
008 210226n 000 0 tur u
040 |a TR-AnSBB  |b tur  |c TR-AnSBB 
082 |a 915.64200688 AHA 
100 1 |a Ahat, Kamil 
245 |a Marka şehir Konya:  |b Konya için marka yönetimi önerisi /  |b Kamil Ahat 
260 |a Konya:  |b Konya Platformu Derneği,  |b Layer Branding,  |c 2012 
300 |a 217 s. : fotoğ. , tab. 
500 |a Bibl. : s. 216 - 217 
500 |a "Konya Gönüllerin Şehri" 
500 |a "Bu rapor T.C. Mevlana Kalkınma Ajansının desteklediği "Marka Şehir" projesi kapsamında hazırlanmıştır. 
500 |a Eser adı başında: "Mevlana Kalkınma Ajansı, Mevlana Development Agency, Konya Platformu, T.C. Kalkınma Bakanlığı 
650 |a Place marketing  |z Turkey  |z Konya 
650 |a Yer pazarlaması  |z Türkiye  |z Konya 
650 |a Branding (Marketing)  |z Turkey  |z Konya  |x Case studies 
650 |a Markalaşma (Pazarlama)  |z Türkiye  |z Konya  |x Örnek çalışmalar 
650 |a Branding (Marketing)  |x Management  |x Case studies 
650 |a Markalaşma (Pazarlama)  |x Yönetim  |x Örnek çalışmalar 
710 |a T.C. Mevlana Kalkınma Ajansı 
710 |a Mevlana Development Agency 
710 |a Konya Platformu Derneği 
710 |a Layer Branding 
710 |a T.C. Kalkınma Bakanlığı 
740 |a Konya Gönüllerin Şehri 
856 |z E-ERİŞİM  |u https://docplayer.biz.tr/69385805-K-o-n-y-a-icin-marka-yonetimi-onerisi.html 
942 |2 ddc  |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 915_642006880000000_AHA  |7 0  |9 104806  |a SBB  |b SBB  |c Kütüphane  |d 2021-02-26  |e BAGIS  |o 915.64200688 AHA  |p 0048514  |r 2021-05-05 00:00:00  |w 2021-02-26  |y BK 
999 |c 65983  |d 65983