Marka değeri ve finansal performans / Danışman : Burç Ülengin
Corporate Author: | İstanbul Sanayi Odası |
---|---|
Other Authors: | Gökhan, Aydın, Ülengin, Burç |
Format: | Book |
Language: | Turkish |
Published: |
İstanbul :
İstanbul Sanayi Odası,
2009
|
Series: | İSO Yayın No : 2009/11
|
Subjects: |
Similar Items
-
Logic of choice and economic theory / S.N. Afriat
by: Afriat, S. N., 1925-
Published: (1987) -
Marka şehir Konya: Konya için marka yönetimi önerisi / Kamil Ahat
by: Ahat, Kamil
Published: (2012) -
Ölümsüz satış rekortmeni: uzun ömürlü işlere imza atma sanatı / Ryan Holiday; editör: Zeynep Hale Akman; çeviri: Taner Gezer
by: Holiday, Ryan
Published: (2020) -
Harvard business review: pazarlamayı yeniden keşfetmek. Çev. : İlker Gülfidan.
Published: (2013) -
İş gücü piyasası mesleki eğitim uyumunda: bölgesel markalaşma modeli / Volkan Işık, Ahmet Türkmen
by: Işık, Volkan
Published: (2020)