Örgütlenmiş tüketicinin ürün ve hizmet kalitesindeki rolü

Bibliographic Details
Main Author: Uysal, Güngör
Corporate Author: T. C. Başbakanlık Devlet Planlama Teşkilatı. İktisadi Planlama Dairesi. ( DPT. İPD. )
Format: Book
Language:Turkish
Published: Ankara: DPT. İPD., 1979
Subjects:

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 63576
003 KOHA_MIRAKIL
008 150219n 000 0 tur u
040 |a TR-AnSBB  |b tur  |c TR-AnSBB 
050 |a 658.562:339.4 U97 
100 1 |a Uysal, Güngör 
245 |a Örgütlenmiş tüketicinin ürün ve hizmet kalitesindeki rolü 
260 |a Ankara:  |b DPT. İPD.,  |c 1979 
300 |a 11 y. teksir 
500 |a " Tüketici Hareketinin Geliştirilmesi Semineri, Ankara 12 - 14 Şubat 1979" için hazırlanmıştır. 
650 |a Kalite kontrolu 
650 |a Tüketici sorunları 
710 |a T. C. Başbakanlık Devlet Planlama Teşkilatı. İktisadi Planlama Dairesi. ( DPT. İPD. ) 
740 |a Tüketici Hareketinin Geliştirilmesi Semineri, Ankara, 12 - 14 Şubat 1979 
942 |2 ddc  |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_000000000000000_562339_4_U97  |7 0  |9 100965  |a SBB  |b SBB  |c Kütüphane  |d 2015-02-19  |e DPT  |o 658.562:339.4 U97  |p 0044462  |r 2021-05-05 00:00:00  |w 2015-02-19  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_000000000000000_562339_4_U97  |7 0  |9 100966  |a SBB  |b SBB  |c Kütüphane  |d 2015-02-24  |e DPT  |o 658.562:339.4 U97  |p 0044469  |r 2021-05-05 00:00:00  |t k.2  |w 2015-02-24  |y BK 
999 |c 63576  |d 63576