Destination Branding for Small Cities: the essentials for successful place branding / Bill Baker
Yazar: | Baker, Bill |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Portland, Oregon:
Creative Leap Books,
c2012
|
Edisyon: | Second edition completely revised and expanded |
Konular: |
Benzer Materyaller
- Amasya marka kent stratejik kalkınma planı & turizm 2023 eylem planı / Amasya İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü; hazırlayan ekip lideri: Metin Çelik
-
Marka şehir Konya: Konya için marka yönetimi önerisi / Kamil Ahat
Yazar:: Ahat, Kamil
Baskı/Yayın Bilgisi: (2012) -
International Conference On Population And The Urban Future. Rome, 1-4 September 1980: Population And The Urban Future.
Baskı/Yayın Bilgisi: (1980) -
From counterculture to cyberculture: Stewart Brand, the Whole Earth Network and the rise of digital utopianism / Fred Turner.
Yazar:: Turner, Fred
Baskı/Yayın Bilgisi: (2006) -
The battle of Gotham: New York in the shadow of Robert Moses and Jane Jacobs / Roberta Brandes Gratz
Yazar:: Gratz, Roberta Brandes
Baskı/Yayın Bilgisi: (2010)