Müşteri ilişkilerinde hareket noktası: müşteri memnuniyeti ve ölçümü.

Bibliographic Details
Main Author: Acuner, Şebnem Akın
Corporate Author: Milli Prodüktivite Merkezi Yayınları (MPM)
Format: Book
Published: Ankara: Milli Prodüktivite Merkezi Yayınları, 2004.
Edition:5. bs.
Series:Milli Prodüktivite Merkezi Yayınları No: 655
Subjects:

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 58794
003 KOHA_MIRAKIL
008 121008s2001 turf 00010 tur
020 |a 9754403112 
020 |a 9754403309 
040 |a TR-AnSBB  |b tur  |c TR-AnSBB 
082 |a 658.812/ACU 
100 |a Acuner, Şebnem Akın 
245 |a Müşteri ilişkilerinde hareket noktası: müşteri memnuniyeti ve ölçümü. 
250 |a 5. bs. 
260 |a Ankara:  |b Milli Prodüktivite Merkezi Yayınları,  |c 2004. 
300 |a 120 s. :  |b tab. 
440 |a Milli Prodüktivite Merkezi Yayınları No: 655 
504 |a Bibl. : s. 119 - 120 
650 |a Customer Relations 
650 |a Müşteri İlişkileri 
650 |a Consumer satisfaction 
650 |a Tüketici memnuniyeti 
650 |a Consumer satisfaction  |x Evaluation 
650 |a Tüketici memnuniyeti  |x Değerlendirme 
710 |a Milli Prodüktivite Merkezi Yayınları (MPM) 
942 |2 ddc  |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_812000000000000_ACU_K  |7 0  |9 94154  |a SBB  |b SBB  |c Kütüphane  |d 2012-10-08  |e BAGIS  |o 658.812 ACU K  |p 0036719  |r 2012-10-08 00:00:00  |w 2012-10-08  |y BK 
999 |c 58794  |d 58794