Harvard Business Review: müşteri sadakatini artırmak /

Detaylı Bibliyografya
Diğer Yazarlar: İnan, Melis, Türkiye Metal Sanayicileri Sendikası (MESS)
Materyal Türü: Kitap
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul: MESS, 2012.
Seri Bilgileri:MESS yayın no: 642
Konular:

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 58239
003 KOHA_MIRAKIL
008 120731s2012 turf 00010 tur
020 |a 9786054029549 
040 |a TR-AnSBB  |b tur  |c TR-AnSBB 
082 |a 658.8343/HAR 
245 |a Harvard Business Review: müşteri sadakatini artırmak /  |c Çeviri: Melis İnan. 
260 |a İstanbul:  |b MESS,  |c 2012. 
300 |a 218 s. :  |b tab. 
440 |a MESS yayın no: 642 
500 |a Eserin orijinal adı: Harvard Business Review on increasing customer loyalty 
650 |a Customer loyalty 
650 |a Müşteri sadakati 
650 |a Customer relations 
650 |a Müşteri ilişkileri 
700 |a İnan, Melis 
700 |a Türkiye Metal Sanayicileri Sendikası (MESS) 
740 |a Harvard Business Review on increasing customer loyalty 
942 |2 ddc  |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_834300000000000_HAR_N_1  |7 0  |9 93344  |a SBB  |b SBB  |c Kütüphane  |d 2012-07-31  |e BAGIS  |o 658.8343 HAR N.1  |p 0036461  |r 2012-07-31 00:00:00  |w 2012-07-31  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_834300000000000_HAR_N_2  |7 0  |9 93345  |a SBB  |b SBB  |c Kütüphane  |d 2012-07-31  |e BAGIS  |o 658.8343 HAR N.2  |p 0036462  |r 2012-07-31 00:00:00  |w 2012-07-31  |y BK 
999 |c 58239  |d 58239