Pazarlama için temel bilgiler (Ticari kısım)
Müşterek Yazar: | Union Of Chambers Of Commerce, Industry And Commodity Exchanges Of Turkey |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Ankara,
Türkiye Ticaret Odaları Sanayi Odaları ve Ticaret Borsaları Birliği Matbaası,
1967.
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Pazarlama iletişiminde temel yaklaşımlar / Mehmet Serdar Erciş
Yazar:: Erciş, Mehmet Serdar
Baskı/Yayın Bilgisi: (2010) -
Ekonomik kalkınmada pazarlama.
Yazar:: Tenekecioğlu, Birol
Baskı/Yayın Bilgisi: (1977) -
Pazarlama 4.0 : gelenekselden dijitale geçiş / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; çeviren :Nadir Özata ; yayına hazırlayan : Utku Umut Bulsun
Yazar:: Kotler, Philip
Baskı/Yayın Bilgisi: (2018) -
Uluslararası pazarlarda yapın malları ihracatının geliştirilmesinde stratejik pazarlama planlaması.
Yazar:: Oktav, Mete
Baskı/Yayın Bilgisi: (1976) -
Sermaye piyasası ve borsa temel bilgiler kılavuzu.
Baskı/Yayın Bilgisi: (1996)