Pazarlama ilkeleri ve Türkiye'de uygulamaları. Cilt 1, 1. Fasikül. Gözden geçirilmiş II. bası.
Main Author: | Oluç, Mehmet |
---|---|
Format: | Book |
Published: |
İstanbul,
Sermet Matbaası,
1970.
|
Series: | İstanbul Üniversitesi yayınlarından no.:1523. İktisat Fakültesi no.:276.
|
Subjects: |
Similar Items
-
Çin Halk Cumhuriyeti: yerinde pazar araştırması: 1. cilt / Haz. : Deniz Çakıroğlu, Tuğrul Somuncuoğlu.
Published: (2006) -
Sermaye ölçümü ve sermaye standartlarının uluslararası düzeyde uyumlaştırılması (yeni basel sermaye uzlaşısı): gözden geçirilmiş düzenleme kapsamlı versiyon.
Published: (2007) -
Ticaret şirketleri ve muhasebesi. Yeniden gözden geçirilmiş 7. baskı.
by: Yücesoy, Cevat
Published: (1969) -
Kalkınmada Öncelikli Yörelerde Turizm Sorununa İlk Yaklaşım. 1. Fasikül / Mustafa Sökmen.
by: Sökmen, Mustafa
Published: (1973) -
Türkiye'de selektif kredi politikası uygulamaları.
by: Önal, Recep
Published: (1979)