Pazarlama ilkeleri ve Türkiye'de uygulamaları. Cilt 1, 1. Fasikül. Gözden geçirilmiş II. bası.
Yazar: | Oluç, Mehmet |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
İstanbul,
Sermet Matbaası,
1970.
|
Seri Bilgileri: | İstanbul Üniversitesi yayınlarından no.:1523. İktisat Fakültesi no.:276.
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Çin Halk Cumhuriyeti: yerinde pazar araştırması: 1. cilt / Haz. : Deniz Çakıroğlu, Tuğrul Somuncuoğlu.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2006) -
Sermaye ölçümü ve sermaye standartlarının uluslararası düzeyde uyumlaştırılması (yeni basel sermaye uzlaşısı): gözden geçirilmiş düzenleme kapsamlı versiyon.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2007) -
Kalkınmada Öncelikli Yörelerde Turizm Sorununa İlk Yaklaşım. 1. Fasikül / Mustafa Sökmen.
Yazar:: Sökmen, Mustafa
Baskı/Yayın Bilgisi: (1973) -
Ticaret şirketleri ve muhasebesi. Yeniden gözden geçirilmiş 7. baskı.
Yazar:: Yücesoy, Cevat
Baskı/Yayın Bilgisi: (1969) -
Türkiye'de selektif kredi politikası uygulamaları.
Yazar:: Önal, Recep
Baskı/Yayın Bilgisi: (1979)