Pazarlama ilkeleri ve Türkiye'de uygulamaları. Cilt 1, 1. Fasikül. Gözden geçirilmiş II. bası.

Bibliographic Details
Main Author: Oluç, Mehmet
Format: Book
Published: İstanbul, Sermet Matbaası, 1970.
Series:İstanbul Üniversitesi yayınlarından no.:1523. İktisat Fakültesi no.:276.
Subjects:

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 56589
003 KOHA_MIRAKIL
008 111020s1970 turf 00010 tur
040 |a TR-AnSBB  |b tur  |c TR-AnSBB 
082 |a E/658.8 OLU 
100 |a Oluç, Mehmet 
245 |a Pazarlama ilkeleri ve Türkiye'de uygulamaları. Cilt 1, 1. Fasikül. Gözden geçirilmiş II. bası. 
260 |a İstanbul,   |b Sermet Matbaası,   |c 1970. 
300 |a 384 p. tables. 24 cm. 
440 |a İstanbul Üniversitesi yayınlarından no.:1523. İktisat Fakültesi no.:276. 
504 |a Bibliographical footnotes. 
650 |a Marketing 
650 |a Credit  |z Turkey 
942 |2 ddc  |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 E_658_800000000000000_OLU_K  |7 0  |9 90673  |a SBB  |b SBB  |c Kütüphane  |d 2011-10-20  |e SATINALMA  |o E 658.8 OLU K.  |p 0035084  |r 2011-10-20 00:00:00  |w 2011-10-20  |y BK 
999 |c 56589  |d 56589