Medya profesyonellerinin ve medyanın aile algısı /
Corporate Author: | T.C. Başbakanlık Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü |
---|---|
Other Authors: | Kalaycı, Ahmet Rasim |
Format: | Book |
Published: |
Ankara:
T.C. Başbakanlık Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü,
2008.
|
Series: | T.C. Başbakanlık Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü Yayınları genel yayın no: 134, bilim serisi
|
Subjects: |
Similar Items
-
Medyada cinsiyetçilik / Nilüfer Timisi.
by: Timisi, Nilüfer
Published: (1997) -
Sanal alem ve medya şiddeti / Yayın sorumlusu: Adem Solak; akademik editör: Nurten Sargın
Published: (2018) -
Seninleyiz Türkiye: iletişim kampanyası /
Published: (2023) -
Sahanın sesleri: iletişim araştırmalarında etnografik yöntem / Derleyen: Hakan Ergül; yayına hazırlayan: Fahri Aral
Published: (2013) -
#EvdeKal COVID-19 günlerinde sağlık ve iletişim stratejileri / Şahin Karasar (ve diğ.); Editör : Meltem Çiçek; yayına hazırlayan : Zeynep Hale Akman
Published: (2020)