İçeriği atla
Hoşgeldiniz,
Çıkış
Giriş
Dil
English
Türkçe
Tüm Alanlar
Materyal Adı
Yazar
Konu
Yer Numarası
ISBN/ISSN
Etiket
Ara
Gelişmiş
Mathematics teaching and learn...
Alıntıla
E-posta Gönder
Yazdır
Kaydı İhraç Et
İhraç Et RefWorks
İhraç Et EndNoteWeb
İhraç Et EndNote
İhraç Et MARC
Kalıcı bağlantı
Mathematics teaching and learning strategies in PISA
Detaylı Bibliyografya
Kurumsal yazarlar:
Programme for International Student Assessment (PISA)
,
Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD)
Materyal Türü:
Kitap
Baskı/Yayın Bilgisi:
Paris:
OECD,
c2010.
Konular:
Mathematics
>
Study and teaching
Matematik
>
Eğitim ve öğretim
Mathematical ability
>
Testing
Matematik yeteneği
>
Test
Online Erişim:
E-ERİŞİM
Erişim Bilgileri
Diğer Bilgiler
Benzer Materyaller
MARC Görünümü
Diğer Bilgiler
Fiziksel Özellikler:
176 p. : col. ill.
Bibliyografya:
Includes bibliographical references.
ISBN:
9789264039513
Benzer Materyaller
The PISA 2003 assessment framework: mathematics, readings, science, and problem solving knowledge and skills.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2003)
PISA 2009 results: what students know and can do. volume 1, student performance in reading, mathematics and science.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2010)
On teaching mathematics; a report on some present-day problems in the teaching of mathematics being the outcome of discussions and lectures at the Southompton Mathematical Conference, 1961.
Actuarial mathematics / by Newton L. Bowers, Jr. ... [et al.].
Baskı/Yayın Bilgisi: (1997)
Investment mathematics for finance and treasury professionals: a practical approach.
Yazar:: Kitter, Gregory V.
Baskı/Yayın Bilgisi: (1999)