Marketing in the public sector: a roadmap for improved performance /
Main Author: | Kotler, Philip |
---|---|
Other Authors: | Lee, Nancy |
Format: | Book |
Published: |
Upper Saddle River, N.J.:
Wharton School Pub.,
2007.
|
Subjects: |
Similar Items
-
Public management and governance. (Derl.): Tony Bovaird, Elke Löftler.
Published: (2003) -
Fark yaratmak: merkezi yönetime halkın katılımını değerlendirmek için rehber / Diane Warburton, Richard Wilson, Elspeth Rainbow; çev. : Burcu Toksabay; yayıma hazırlayan: Emre Demir.
by: Warburton, Diane
Published: (2011) -
The deliberative practitioner: encouraging participatory planning processes.
by: Forester, John -
İnsanlar ve katılım: yurttaşlar karar almanın merkezine nasıl yerleştirilir / çev. : Emre Demir, yayıma hazırlayan: Emre Koyuncu.
Published: (2011) -
The reinventor's fieldbook: tools for transforming your government. David Osborne, Peter Plastrik. 1st ed.
by: Osborne, David
Published: (2000)