The power of appreciative inquairy: a practical guide to positive change.
Yazar: | Whitney, Diana |
---|---|
Diğer Yazarlar: | Trosten-Bloom, Amanda |
Materyal Türü: | Kitap |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
San Francisco, CA:
Berrett-Koehler,
2003.
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Harvard Business Review: müşteri sadakatini artırmak / Çeviri: Melis İnan.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2012) -
Corporate communication : Principles, techniques and strategies / Sandra Oliver
Yazar:: Oliver, Sandra
Baskı/Yayın Bilgisi: (1997) -
Return on customer: creating maximum value from your scarcest resource / Don Peppers and Martha Rogers
Yazar:: Peppers, Don
Baskı/Yayın Bilgisi: (2005) -
Müşteri ilişkilerinde hareket noktası: müşteri memnuniyeti ve ölçümü.
Yazar:: Acuner, Şebnem Akın
Baskı/Yayın Bilgisi: (2004) -
Harvard business review: pazarlamayı yeniden keşfetmek. Çev. : İlker Gülfidan.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2013)